ქართული
gakveTilis
Tema
|
პირველი ბეჭდური ვეფხისტყაოსანი
|
swavlebis
safexuri da klasi
|
I-safexuri; IV-klasi
|
sagani: qarTuli
|
Tamar
gurgeniZe
|
moswavleTa
raodenoba
|
30
|
gakveTilis
saswavlo miznebi
|
qarTuli- ტექსტის გაგება-გააზრება,
ანალიზი და წერა. კედლისა და ელექტრონული
გაზეთების შექმნა.
|
erovnuli
saswavlo gegmiT gansazRvruli
misaRwevi
Sedegi-indikatorebi:
|
IV 8: მოსწავლეს
შეუძლია საკუთარი დამოკიდებულების გამოხატვა წაკითხული ტექსტის
(მხატვრული/არამხატვრულის) მიმართ;
IV 9: მოსწავლეს
შეუძლია მცირე ზომის მიზნობრივი ტექსტების სათანადოდ გაფორმება და ტექსტის
არავერბალური ნაწილების ამოცნობა; ავლენს ტექსტის არავერბალური ინტერპრეტაციის
უნარს.
IV 10: მოსწავლეს
შეუძლია სხვადასხვა სტრატეგიის გამოყენება ინფორმაციის მოსაძიებლად და
კონკრეტული საკითხის დასამუშავებლად.
IV 11:
მოსწავლეს შეუძლია სხვადასხვა სახის მცირე ზომის
ტექსტის შეთხზვა.
IV 13: მოსწავლეს შეუძლია გრამატიკული და ორთოგრაფიული
თვალსაზრისით სწორი ფორმების გამოყენება წინადადების აგებისას და პუნქტუაციის
ძირითადი წესების დაცვა.
|
Tanmimdevroba
(aqtivoba da dro)
|
gakveTilis
msvleloba
ფაზა
A გამოწვევა
aqtivoba-I მასწავლებელი მიმართავს
მოსწავლეებს: გაიხსენეთ შესწავლილი ნაწარმოები და მიპასუხეთ:
aqtivoba-II მასწავლებელი
მოსწავლეებს აჩვენებს ვეფხისტყაოსნის“ ბეჭდურ წიგნს და ხელნაწერ სტროფს და
მოსწავლეებს უსვამს შეკითხვებს?
B
ფაზა ცოდნის კონსტრუირება
aqtivoba-III მასწავლებელი
მოსწავლეებს აჩვენებს ,,პირველი ბეჭდური ვეფხისტყაოსნის“ სლაიდ-შოუს
პრეზენტაციას-5წთ
aqtivoba-IV მასწავლებელი
მოსწავლეებს აძლევს ინსტრუქციას: ყურადღებით წაიკითხეთ ტექსტი, მეწყვილესთან
ერთად ფერად ფურცლებზე ამოწერეთ თქვენთვის მნიშვნელოვანი 3 სიტყვა და გააკარით
,,სიტყვის კედელზე“ -5წთ
aqtivoba-V მასწავლებელი
მოსწავლეებთან ერთად აკეთებს სიტყვების რეიტინგს და 1-ელსა და მე-2 ადგილზე
გასულ მნიშვნელოვან სიტყვებზე აკეთებს დისკუსიას -2წთ
C
ფაზა რეფლექსია
აქტივობა-VI მასწავლებელი ჯგუფებად
გადანაწილებულ მოსწავლეებს აძლევს დავალებას: იმუშავეთ ჯგუფში და დღევანდელ თემასთან დაკავშირებით
შექმენით კედლის და ელექტრონული გაზეთები (დანართი 1,,ინსტრუქცია“)-18წთ
აქტივობა-VII გაზეთების
პრეზენტაცია-5წთ
აქტივობა-VIII
მასწავლებელი
მოსწავლეებს აძლევს დავალებას: დღევანდელი გაკვეთილის მიხედვით შეავსეთ
გრაფიკული სქემა ,,ბრილიანტი“ (დანართი
2)-1წთ
აქტივობა- IX
შეფასება-3წთ
|
Sefaseba
|
1.
თავისუფლად განმარტავს რით არის
ტექსტი საინტერესო;
2. პასუხობს
შეკითხვებს მსჯელობს/ გამოთქვამს ვარაუდებს;
3.
ცდილობს ამოიცნოს უცნობი სიტყვების მნიშვნელობა
ნაცნობი ელემენტების დახმარებით;
4. ტექსტის უკეთ გააზრების მიზნით სვამს კითხვებს
წაკითხულთან დაკავშირებით.
5. მუშაობს წყვილებში და
აქტიურად მონაწილეობს ჯგუფში გაზეთის შედგენაში;
6.
უშეცდომოდ ასრულებს დავალებას.
|
menejmenti saganmanaTleblo resursebi
|
მუშაობის
ფორმა ჯგუფური და წყვილებში;
სახელმძღვანელო, დაფა, ფერადი
ცარცი, პროექტორი,
ბუკები, ფერადი ფორმატები, თაბახის ფურცლები, ფანქრები, წებო, მაკრატელი.
|
SeniSvna
|
ქართული
gakveTilis
Tema
|
,,გათავისუფლება”
რ.ინანიშვილი
|
swavlebis
safexuri da klasi
|
I-safexuri; III-klasi
|
sagani: qarTuli
|
Tamar
gurgeniZe
|
moswavleTa
raodenoba
|
30
|
gakveTilis
saswavlo miznebi
|
qarTuli- teqstis wakiTxva, gageba da analizi.
sainformacio teqstze muSaoba da wyvilebSi sainformacio teqstis Sedgena.
|
erovnuli
saswavlo gegmiT gansazRvruli
misaRwevi
Sedegi-indikatorebi:
|
Ш 2: მოსწავლეს
შეუძლია ლიტერატურული ტექსტის მოსმენა, გაგება და მათი შინაარსის გადმოცემა.
III 4: მოსწავლე
ფლობს კითხვის ტექნიკას.
III 12: მოსწავლეს
შეუძლია მცირე ზომის ტექსტის დამოუკიდებლად შექმნა და აზრის გასაგებად
ჩამოყალიბება.
|
Tanmimdevroba
(aqtivoba da dro)
|
gakveTilis msvleloba
ფაზა A გამოწვევა
aqtivoba-I maswavlebeli მიმართავს
მოსწავლეებს: გავიხსენოთ შესწავლილი
იგავი ,,გაფრენილი გვრიტები “ და
შევავსოთ ,,მოვლენათა ჯაჭვის“ სქემა (moswavleTa naazrevs
daafiqsirebs dafaze)- 4wT;
aqtivoba-II maswavlebeli
moswavleebs aZlevs შეკითხვებს:
1. რა
პრობლემა აქვს ავტორს წამოჭრილი?
2. როგორ
შეაფასებთ მეფის საქციელს?
3. რა
რეკომენდაციას იძლევა მგზავრი?
4. რას ფიქრობთ მგზავრის ნათქვამზე?
5. რას
გვასწავლის ეს იგავი?-4wT;
aqtivoba-III maswavlebeli
დაფაზე ხაზავს სქემა ,,T დიაგრამას“ წერს სიტყვას ,,დატყვევება“ (წინა მასალიდან
გამომდინარე) და მოითხოვს საპირისპიროს დასახელებას ,,გათავისუფლება“ მოსწავლეები თითოეულ სიტყვას განმარტავენ (თავისი
სიტყვებით) -1წთ;
B ფაზა ცოდნის კონსტრუირება
aqtivoba-IV maswavlebeli moswavleebs aZlevs
ინსტრუქციას: გადაშალეთ მე-100 გვერდი, წაიკითხეთ ტექსტის სათაური
და ივარაუდეთ რა მოხდება დააკვირდით სურათს.1წთ
aqtivoba-V მასწავლებელი
მოსწავლეებს უკითხავს ტექსტს-აძლევს შეკითხვებს:
aqtivoba-VI მასწავლებელი
მოსწავლეებს ტექსტს აკითხებს აბზაცებად, კითხვისას მოსწავლე ტექსტში გამოარჩევს
ახალ სიტყვებს-10წთ
აქტივობა-VII მასწავლებელი
მოსწავლეებს აძლევს ინსტრუქციას: მოძებნეთ ტექსტში და წაიკითხეთ როგორ დაეხმარა
ერთი კუ მეორეს?-1წთ
აქტივობა-VIII მასწავლებელი ეკრანზე აჩვენებს სლაიდებს- ,,კუ“
აკითხებს ერთ-ერთ მოსწავლეს-4წთ
C ფაზა
რეფლექსია
აქტივობა-IX
მასწავლებელი
მოსწავლეებს ურიგებს თაბახის ფურცლებს და აძლევს შემდეგ ინსტრუქციას: ბუკებსა და
სახელმძღვანელოში წაიკითხეთ საინფორმაციო ტექსტი ,,კუ“ და ამის დახმარებით
შეადგინეთ წყვილებში ,,ასოციაციური რუკა“-11წთ
აქტივობა- X მასწავლებელი
მოსწავლეებს აძლევს დავალებას: ტექსტი კარგი კითხვით დასაწერად ეპიზოდის
შინაარსი ,,როგორ დაეხმარა ერთი კუ მეორეს“-1წთ
|
Sefaseba
|
1.
თავისუფლად kiTxulobs da
gamoarCevs axal sityvebs;
2. pasuxobs SekiTxvebs, msjelobs/gamoTqvams
varaudebs;
3.
ასახელებს მოსმენილ ტექსტში ასახულ ფაქტებს, პერსონაჟებს;
4. პოულობს და კითხულობს მასწავლებლის მიერ
მითითებულ ეპიზოდს;
5. მუშაობს წყვილებში და
მონაწილეობს საინფორმაციო ტექსტის შედგენაში;
6.
უშეცდომოდ ასრულებს დავალებას.
|
menejmenti saganmanaTleblo resursebi
|
muSaobis formა
individualurი da წყვილებში;
saxelmZRvanelo,
dafa, carci, პროექტორი,
ბუკები, თაბახის ფურცლები.
|
SeniSvna
|
No comments:
Post a Comment