ქართულის გაკვეთილი
გაკვეთილის თემა: ,,ზამთრის ზღაპარი"
მიზანი: შემოქმედებითობის, ზეპირმეტყველებისა და წერის უნარების განვითარება.
გაკვეთილზე გამოყენებულ იქნა სასწავლო მეთოდი: ,,დავხატოთ, აღვწეროთ, დავწეროთ"
26.12.14 საახალწლო მისალოცი ბარათებისა და აპლიკაციების შექმნა
გაკვეთილის თემა: ,,ზამთრის ზღაპარი"
მიზანი: შემოქმედებითობის, ზეპირმეტყველებისა და წერის უნარების განვითარება.
გაკვეთილზე გამოყენებულ იქნა სასწავლო მეთოდი: ,,დავხატოთ, აღვწეროთ, დავწეროთ"
მეთოდი ხელს უწყობს ვიზუალური წიგნიერების, შემოქმედებითობის, ტექსტის ანალიზისა და დეტალური აღწერის პროცესს.
I ეტაპი- მოსწავლეებმა სათაურის მიხედვით გააკეთეს ჩანახატები;
II ეტაპი- მოაწყვეს გამოფენა და აღწერეს დეტალურად თავიანთი ნამუშევრები;
III ეტაპი- მოსწავლეებმა წერილობით გადმოსცეს ის რაც დახატეს და აღწერეს.
I ეტაპი
II ეტაპი
III ეტაპი
26.12.14 საახალწლო მისალოცი ბარათებისა და აპლიკაციების შექმნა
(მე-46 კლასი დამრ. თ. გურგენიძე)
სკოლაში შექმნილია წინა საახალწლო განწყობა. ბავშვებმა
ხალისით შექმნეს ახლობლებისათვის საახალწლო მისალოცი ბარათები.
მიზანი:
ტექსტის გააზრება
გაზეთების
შექმნა
კედლის გაზეთი
|
ელექტრონული გაზეთი
|
ფაზა A გამოწვევა
ფაზა B ცოდნის კონსტრუირება
,,ვეფხისტყაოსნის" ხელნაწერი და ბეჭდური გამოცემების ისტორიის პრეზენტაცია
თემა: რ. ინანიშვილის ,,ჩვენი ხევი"
ჯგუფური მუშაობა
მონაკვეთების მიხედვით კითხვების მოფიქრება
ბუნებისმეტყველების გაკვეთილი
საინფორმაციო ტექსტის კითხვა, მნიშვნელოვანი სიტყვების დაფიქსირებით რეიტინგული სიტყვების გამოყოფა და მათზე დისკუსია
ფაზა C რეფლექსია
ჯგუფებში ელექტრონული და კედლის გაზეთების შექმნა
გაზეთების პრეზენტაცია
ქართულის გაკვეთილითემა: რ. ინანიშვილის ,,ჩვენი ხევი"
ჯგუფური მუშაობა
მონაკვეთების მიხედვით კითხვების მოფიქრება
ბუნებისმეტყველების გაკვეთილი
კვერცხზე დაკვირვება
No comments:
Post a Comment